BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Paardrijlaarzen

Bijdrage door gebruiker
23-05-2013
2 reacties
Wij hebben vorig jaar oktober (2012)op maat gemaakte paardrijlaarzen voor onze dochter besteld .via een dealer van Lipica.Als verjaardagscadeau voor haar 21e verjaardag)
Nog steeds hebben we geen passende laarzen in
ons bezit. De dealer heeft ons wel een incasso op ons dak gestuurd. En aanbetaling van 100 euro hebben we bij de koopovereenkomst betaald . De rest van 250 euro betalen we als de laarzen goed passen en geleverd zijn.
Het incasso bureau wil dat we het hele bedrag en incasso kosten direct betalen en dan worden de laarzen pas geleverd. Maar wij weten nu nog steeds. niet of ze passe.
Met vriendelijk groet
Rie Schapink
Wat moeten we nu doen,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.