ik krijg 14 jaar na data een brief van een overtreding verzekeringplicht en een schikking van maar liefst 380€ en dat twee maal achter elkaar eerst 12-09-2011 en nu weer 08-12-2011 mag dat het R.D,W, zomaar als ik in beroep ben voor de eerste schikking