Bij het overstappen naar een andere energiemaatschappij en de beginstand is onjuist willen geen van beide het corrigeren.de nieuwe alleen als de eindstand onjuist is.
de oude niet wij maar de nieuwe moet dat doen aan ons gewoon betalen en het verschil bij de nieuwe terughalen. wat nu