BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

OV-chipkaart

Bijdrage door gebruiker
24-02-2012
2 reacties
[edit redactie: privégegevens en dubbelpost verwijderd]
wat kan ik nog doen?

Van: Loe Rath [verwijderd]
Verzonden: vrijdag 24 februari 2012 13:59
Aan: 'Klantenservice OV-chipkaart'

Ik kom niet door punt 3. Ik weet niet wat bij u bekend is. [verwijderd] adres, bank, provider, is ook veranderd.
Dan maar 0900 gebeld na 8 minuten had ik eindelijk iemand aan de lijn en toen werd het contact verbroken. Dan weer gebeld nu na 20 minuten weer verbroken. Ik ben nu in alle staten.
Maar de “macht”ligt bij u. Ik kan nu niets meer ondernemen bellen, mailen, niets lukt.
Loe Rath


Van: Klantenservice OV-chipkaart [mailto:info@ov-chipkaart.nl]
Verzonden: vrijdag 24 februari 2012 12:20

Geachte heer Rath,

Op 22-2-2012 heeft u ons een e-mail gestuurd. Daarin geeft u aan dat het niet lukt om in te loggen.

Uit onze gegevens blijkt dat er geen account bekend is met uw kaartnummer. Het kan zijn dat u een account had aangemaakt, maar deze nog niet had geactiveerd. Als het account niet binnen 48 uur wordt geactiveerd vervalt deze. Wij raden u aan om nogmaals een account aan te maken op onze website www.ov-chipkaart.nl.

U doet dit als volgt:

1. U klikt op 'Registreren' (rechts bovenaan de website) en vervolgens op 'Meld u nu aan'.
2. Geef aan of u kaarthouder, rekeninghouder of kaarthouder én rekeninghouder bent.
3. Vul uw persoonlijke OV-chipkaartnummer, adresgegevens en geboortedatum in. De gegevens die u invult worden gecontroleerd met onze gegevens. Deze moeten hetzelfde zijn.
4. Vraag het online transactieoverzicht aan, vanaf morgen kunt u hier gebruik van maken. Als u ook de namen van haltes, stations en producten wilt zien, kunt u dat aangeven bij uw privacyinstelling.
5. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en herhaal uw wachtwoord.
6. Vul uw e-mailadres in. Binnen enkele minuten ontvangt u een bevestigingse-mail. Hiermee kunt u uw aanmelding activeren.
7. Klik hiervoor binnen 48 uur op de link in de bevestigingse-mail. Ziet u geen link, kopieer dan de tekst tussen de stippellijntjes in de adresbalk van uw browser.

?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.