Wie heeft er ook problemen met het ophalen van bestellingen, besteld in de webshop van de OV-chipkaart? De twee bestellingen die ik tot nu toe via internet heb gedaan (verzoek voor automatisch opladen en 20 euro saldo), kan ik niet ophalen. Maar het geld is wél van mijn rekening geschreven!
De klantenservice geeft niet thuis, die stuurt alleen mailtjes met imbieciele antwoorden als 'u moet uw bestelling ophalen bij een ophaalpunt'. Ja, dat snap ik ook wel. Maar als ik dat doe, geeft het apparaat aan dat er geen bestelling is! Bij de aanvraag voor het automatisch opladen moest ik volgens hun gewoon maar weer een poging wagen, dan zou het vast goedkomen. Hoezo moet ik dat doen? Het moet de eerste keer toch al goedkomen!?! Ga eerst uitzoeken wat daar fout gaat, zou ik zeggen.
Frustraties alom. Grote vraag: Waar is mijn geld gebleven? En wat gaat OVchip er aan doen om dit soort fouten op te lossen???? Misschien dat een aangifte voor diefstal helpt?