BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

OV Chip

Bijdrage door gebruiker
13-12-2011
8 reacties
Mijn vraag is heeft iedereen zoveel moeite met het terugvragen van het teveel betaalde geld.
Het kost me 2 uur om alles te achterhalen incl telefoon waar ik ook voor moet betalen.
Inchequen op Amsterdam Amstel? fout want als je de trein neemt moet je pas bij de trein de juist NSpaal zoeken.

Per ongeluk niet uitgechequed bij de connexxionbus door een struikeling van mijn kleinzoon. Dan niet bij de volgende bus proberen dit te herstellen want dan ben je weer ingechequed!!!!
Met hoeveel van deze onzinnige dingen moet ik ook nog rekening houden en hoeveel extra tijd en geld kost deze kaart mij????? Ik prefereer de auto!

groeten Fleur
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.