ik heb een alarm installatie die ik al 2 jaar niet meer gebruik maar moet nog wel steeds de kosten voor het onderhoud betalen die helemaal niet worden gedaan.Maar ze zeggen dat ik een abonnement heb tot 2013 want die hadden ze stilzwijgend verlengd voor 5 jaar.Ik wil hiet vanaf maar dat kan niet zeggen ze ik moet betalen tot 2013,hoe kom ik hiervanaf