In september 2013 heb ik gebeld met de NS (a 10 ct p.m.) voor het beëindigen van mijn Dal voordeeluren abonnement, netjes een maand tevoren. Dit zou worden beëindigd.
Half oktober krijg ik een mail met als onderwerp "bedankt voor het verlengen". Waarop ik weer met de NS gebeld heb (a 10 ct p.m.). Er werd mij excuus aangeboden en het abonnement zou alsnog worden beëindigd.
Twee weken later wordt er alsnog 50,00 voor een nieuw jaar afgeschreven. Waarop ik weer naar de ns bel (a 10 ct p.m.) en wederom krijg ik excuses, het abonnement wordt direct stop gezet, ik krijg mijn 50,00 terug maar dan moet ik wel diezelfde dag nog de opzegging ophalen bij de automaat.
Ik diezelfde dag naar de automaat, haal de bestelling op en wacht op mijn geld. 2 Maanden later heb ik mijn geld nog niet en ik besluit eens te vragen waar mijn geld blijft. Aangezien ik een beetje klaar ben met die belkosten besluit ik dit te doen via twitter. Ik krijg direct antwoord en krijg te horen dat ze niets voor mij kunnen doen en dat ik wederom weer moet bellen om mijn ov-kaart te laten blokkeren, dan zouden ze handmatig mijn 50,00 terugstorten.
Ik ging daar niet mee akkoord aangezien de fout van het opzeggen bij hun ligt, mijn chipkaart nog gewoon geldig is en ik mijn fietsabonnement er op heb staan, en diende een klacht in via de NS website.
Op die klacht heb ik nooit een reactie gekregen. Weer een maand later stuur ik nogmaals een klacht via de website en via twitter. Ook nu wordt er direct via twitter gereageerd en wordt mij beloofd dat het abonnement handmatig zou zijn beëindigd en ik zou mijn 50,00 teruggestort krijgen. Van de opzegging zou ik een bevestiging krijgen. Ondertussen twee weken later heb ik nog geen bevestiging dus ik twitter weer naar NS met de vraag waar mijn bevestiging en mijn 50,00 blijft.
Nu krijg ik weer te horen dat ik mijn kaart moet laten blokkeren!
Kan dit zomaar?