Ik denk dat hier meer mensen mee te maken hebben.
Het opzeggen van de NS kortingskaart is bijna een onmogelijke opgave.
Duur telefoonnr. bellen, slechte helpdesk, en maar heen en weer lopen, naar station om de kaart te deactiveren.
Ze kwamen er niet uit, ov kaart maar opsturen.
Dat ik met de bus moet, ach koopt u toch een nieuwe kaart.
Maar afwachten of er een correcte afhandeling komt, wat een service zeg.
Er staat nog saldo op de kaart, ja hoor krijg het terug gestort op mijn rekening, nou eerst zien.
Wat een rot service van de NS, ze hebben overal schijt aan.
Sinds vorig jaar is de kortingskaart vors duurder geworden, van 45 naar 60 euro.
Onrendabel, zonder verweer wordt er maar afgeschreven van je bankrekening.
Fijn de NS met een ov chipkaart, dubbel zo duur uit.
Zeker met overstappen op een andere vervoerder, is niet gemakkelijk.
Een papieren kaartje retour, kost 8 euro, met chip meer als 9 euro, fijn de ov chip.
Als er van de kortingskaart een forse prijsverhoging komt dient met dat toch ruim voor de einddatum dit aan te kondigen?
De mislukte Fyra treinen moeten toch ook betaald worden he... ns.
Waarom naar een duur 0900 bellen ns?
Mensen weten daar niks, moeten ze overleggen, tja weer extra geld door telefoonkosten.
Graag uw reactie, dit kan zo niet hoor, we moeten op ons geld letten, Nederland zit in diepe crisis.