Ik heb een brief naar de ANWB geschreven op 08-10-2016 dat ik mijn lidmaatschap opzeg per 1 januari 2017.
opzegtermijn is goed alleen de ANWB beweerd dat ze mijn opzegging niet hebben ontvangen, maar
ik heb ook nooit een rekening gehad.
Nu heeft de ANWB een incassobureau ingeschakeld en eisen ze 195,00 euro.
Wat kan ik hier aan doen?