Ik heb mij jongsleden ingeschreven bij een auto rijschool. Ik heb aan hun iets minder dan de helft overgemaakt (euro's). Nu neemt de desbetreffende persoon niet meer op. Ik ga ook aangifte doen bij de politie. Mijn vraag: wat kan ik nog meer doen, zodat deze meneer niet nogmeer mensen kan oplichten? En iser misschien een mogelijkheid(wettelijk), om mijn geld terug te krijgen?