BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht door een webshop

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
16-10-2012
  •  
25 antwoorden
  •  
Hallo,

Ik heb vrijdag 5 oktober een bestelling geplaatst bij een webshop genaamd, www.zoello.nl Deze bestelling koste mij 276 euro en sinds ik betaald heb reageerd de webshop niet meer, telefoons worden uitgezet cq niet beantwoord. Het pand waar ze zouden moeten zitten is leeg en de eigenaar heeft een hele vreemde achternaam die verder niet voorkomt in Nederland. Ik verwacht dus opgelicht te zijn. Wat kan ik het beste doen? Aangifte ga ik morgen doen en volgens de bank kan de IDEAL niet teruggedraaid worden, hier moet een oplossing voor te vinden zijn. Kunt u helpen?

vriendelijke groet,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.