BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
25-01-2013
  •  
54 reacties
  •  
Mijn zoon van 17 heeft een nachtbril gekocht bij nachtbrillen.nl Toen hij de envelop openmaakte kwam er een bril uit waarvan de neusbrugjes verkeerd zaten en een pootje lam was. Mijn zoon heeft een keurig emailtje gestuurd naar EyeWear Specials in Blaricum en hem werd beloofd dat hij een nieuw exemplaar toegestuurd zou krijgen. Nu is er nooit iets aangekomen en hij wil zijn geld terug. Echter, er wordt niet op zijn (of mijn) emails gereageerd. Zijn er meer mensen bekend met de dubieuze praktijken van dit bedrijf?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.