Hoi,
Wie weet er in Rotterdam een rijschool die rijdt met een Transit of een andere iets grotere auto/busje?
Mijn rijbewijs b heb ik al maar ik wil een opfriscursus in een busje ivm werk. Ik denk dat ik minimaal 10 lessen nodig heb en dat ik wel kan onderhandelen over de prijs.
Bedankt!