BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Op 13-08-2016 heb ik een Batavus Diva Ego 2015 gekocht. Toen ik de fiets kreeg w

Bijdrage door gebruiker
17-02-2016
3 reacties
Op 13-08-2016 heb ik een Batavus Diva Ego 2015 gekocht. Toen ik de fiets kreeg was het frame beschadigd. De fiets kon niet retour volgen Batavus maar er kwam een nieuw frame zodat de fietsenmaker de hele fiets moest overzetten en alles uit elkaar moest halen. Daarna zat er geen power meer in de fiets.
Elke keer was er wat, een breukje in de kabel, de batterij niet goed, nieuw chipp erin etc. Ben al zo vaak weer terug geweest en ik ben echt niet tevreden.
De laatste tijd ben ik elke week bij de maker geweest en nu staat de fiets er al een tijdje. De accu doet het soms niet, als ik met de fiets loop gaat hij op de loop, geen power meer, kan geen kleine verhoging opfietsen wat dat doet de fiets niet meer.
Ben zeer ontevreden en het is voor mij heeeel veel geld en heb gevraagd als ik mijn geld terug kon krijgen. Dat kon niet volgens de fietsenmaker. Dan een nieuwe fiets??? Kon ook niet. De fietsenmaker heeft contact gehad met Batavus omdat hij wou dat zij eens naar de fiets gingen kijken. Dat kon ook niet.
De fietsenmaker moet nog maar effe wat proberen. Ik ben bang dat ik nog meer problemen krijg met deze fiets alsof het al niet genoeg is. De fiets is gewoon niet goed en ik moet er lang voor sparen. Heb ik recht op dat ik mijn geld terug krijg of op een nieuwe fiets. Batavus wil hier niet aan meewerken

Vriendelijke groet herma Schlepers
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.