
Goedenavond,
na het huren van een auto als eventuele voorloop auto voor mijn financial lease contract heb ik de auto zonder een auto af te nemen ingeleverd. In het contract staat niks over een eventueel aantal maximale KM's per maand. Nu ik meer heb gereden dan de blijkbaar normale 3000 per maand krijg ik hier voor een factuur van bijna 1000 euro. Dit terwijl er op het contract zelf hier niks over staat. De dealer zelf geeft aan dat dit een "geste" was vanuit de dealer om een voorloop auto te bieden. De dealer geeft aan de kosten aan te bieder te halveren, dit geeft mij het gevoel dat de dealer door heeft fout te zitten.
Hoe sta ik in mijn recht?