BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ontevreden na aankoop rolf benz bank

Bijdrage door gebruiker
23-10-2013
11 reacties
Omdat wij ontevreden zijn over een geleverde 3 zitter van Rolf Benz via Sijben meubelen heb ik advies nodig hoe dit op te lossen.
Via verschillende mails en telefoontjes met Sijben komen wij er niet uit. Sijben neemt onze klacht niet serieus.
De zitting van de bank heeft rechts ten opzichte van links een hoogteverschil van 4 cm. Vlgs Sijben is dit normaal en hadden wij dit in de zaak moeten zien. Na het bezoek van een servicemonteur direct na het indienen van onze klacht en een telefoontje van ons, werd ons door een medewerker van Sijben een financiële vergoeding aangeboden. Aangezien wij dan toch nog jaren tegen een scheve bank zouden moeten aankijken hebben wij dit niet geaccepteerd. Na vele mails heen en weer konden wij het hoekelement erbij kopen zodat wij het scheve verloop van de bank niet meer zouden zien. Deze "oplossing" van Sijben zou ons +/-€2000,00 extra gaan kosten. Geen goede oplossing voor ons dus....nog eens veel geld uitgeven en dan met een hoekbank zitten die wij helemaal niet willen.
Uiteindelijk weer gemaild met Sijben om te vragen bij welke geschillencommissie ze zijn aangesloten, om die in te schakelen. Antwoord van Sijben:" wij zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie."

Kan iemand ons adviseren hoe nu verder?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.