Op 21 mei 2011 is mijn kenteken geflitst. Te snel gereden.
Ik zat echter op de camping in Friesland. Sterker nog, ik ben nog nooit in Italie geweest. Is er iemand,die hiermee ervaring
heeft gehad, of weet hoe te handelen. Ik heb reeds de foto opgevraagd en nog niet ontvangen .Wat nu?