Bekeuring wegens te hard rijden op mijn kenteken, plaats delict: 237 kilometer verder, dan waar ik op dat moment was. Kan ik/met mijn auto wel aantonen.
Maar wat kan ik nog verwachten, als iemand met mijn vervalste kentekenplaten rijdt?
En hoe is het nog mogelijk om aan die kentekenplaten te komen.
Wie weet goede raad? maak me er zorgen om.
De bezwaarbrief tegen de beschikkig heb ik klaar.