De gmeente Den Bosch laat al ruim drie jaar elk onderhoud achterwege van het busstation bij het NS-station Den Bosch C.S. Daken boven de bushaltes ontbreken. Zitbanken zijn verwijderd. Er is nauwelijks beschutting tegen de regen. Op werkdagen tussen 16.00 uur en 18.00 uur staan tientallen mensen kleumend te wachten op de bus. Op 29 december 2000 heb ik de gemeente Den Bosch gevraagd de voorzieningen op peil te brengen. Sindsdien heeft de gemeente Den Bosch niets gedaan. De heer H. de Winter van de gemeente Den Bosch (telefoon 073-6155680) heeft op 20 januari 2004 opnieuw in een telefoongesprek meegedeeld dat de gemeente Den Bosch niets zal doen aan de onderhoudstoestand van het busstation.Kan een en ander aandacht krijgen in het programma Kassa? Kopieën van de briefwisseling kan ik ter beschikking stellen.Bij voorbaat dankHoogachtendWim van Heerde