BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

NS zomertoer

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-09-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Via intenet heb ik op 2 augustus 1 zomertoer kaartje besteld, maar door een fout in het computersysteem van de NS kwam ik niet verder dan pagina 3. Via de klantenservice hebben we samen via de site van de NShet nogmaals geprobeerd, toen lukte het wel.Op zaterdag 5 augustus kreeg ik niet 1 maar 2 kaartjes in de bus.

Weer de klantenservice gebeld, we konden1 kaartje terugsturen met een begeleidend briefje, en zou het geld zo snel mogelijk teruggestort worden.Alles is teruggestuurd op 8 augustus.Op 12 september gebeld naar de klantenservice waar het geld bleef, onze brief met kaartje is pas op 18 augustus dus3 weken later bij de NS binnengekomen.Volgens de klantensevice is het onmogelijk om het geld nu over te maken om dat de brief na bijna 6 weken nog niet op de goede afdeling is, en nog in behandeling moet worden genomen.

Het kan nog enkele weken duren voordat we het geld terug krijgen want zo werkt de belastingsdienstook, zo meldeeen medewerker van de klantenservice.

Op 13 september heb ik met de klachtenservice gebeld, en verzocht om het geld direkt over te maken. Toen kreeg ik te horen dat ikeen brief van de NS zou ontvangen. Wanneer, dat kon hij me niet vertellen. Ik heb naar zijn superieur gevraagd, die was er niet, uiteindelijk heb ik het gesprek maar beeindigd, een concreet antwoord krijg je niet, alleen maar verschillende lulverhalen, ben ondertussen al meer dan 10 Euro kwijt met bellen met de NS.

Het is toch te gek voor woorden dat je zolang op je geld moet wachten terwijl je een kaartje besteld en het bedragde volgende dag al van je rekening afgeschreven is.

Wie weet er een snelle manier om je geld terug te krijgen, en een klacht te deponeren over de werkwijze van de NS?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.