Gebruikersnaam:tv-tilburg Level:
Datum:woensdag 13 apr 2011, 14:04 Categorie: Auto & Vervoer - Openbaar vervoer Antwoorden:1 Trefwoorden:Ns kl.... service
Ik moet mijn weg nog zoeken op deze site. Excuses als ik het nog niet op de "juiste" manier doe.
Heb een 40% kortingskaart van de NS. Kocht via Ideal een ticket Tilburg / Alphen aan de Rijn op vrijdagavond 18.30 te gebruiken op zondag. Ideal bevestiging maar geen ticket !!!. Besloot na 2 uur wachten de klantenservice NS te bellen. Maar !!!!! deze is alleen maar beschikbaar van ma-vrijdag tot 18.00 uur. Telefoonnummer gezocht. Niets, allen het nummer van de kl...... service. Sorry bijna verkeerde naam ingevuld. Dan maar naar de klantenservice op internet. Doorverbonden met de sprekende computer van Tess of Tessa. Uitgelegd. Advies ± koopt U maar een kaartje aan de automaat. Dus geen antwoord op mijn vraag. Geprobeert op een andere wijze met NS internet in contact te komen. Geen verbinding. Storing en excuses.
Dus op zondag naar het station en melde mij aan het loket. Ik dacht `ik heb mijn I.D, Ik heb mijn bewijs van betaling via Ideal met transactie nummer en de totale verdere informatie, alsmede natuurlijk met mijn persoonlijke OV / NS kaart. Dacht dat het probleem wel opgelost zou worden. Het tegenovergestelde. Een ietswat geirriteerde medewerker vertelde mij `dit wordt een gebed zonder einde`. U heeft geen ticket en krijgt een boete bij het zonder ticket reizen. `Het is beter om niet per internet te betalen` `Koopt U maar een ander kaartje en probeer Uw geld maar terug te krijgen. SERVICE VAN DE NS??? Geen bal !!! Maandag gebeld naar Kl.. service tegen betaling. ( schrijf ik het bijna weer) Krijg mijn geld terug ( men zag dat ik geen ticket ontvangen had) geen excuses en ook geen telefoonkosten. Je zult toch maar op het perron staan, en geen geld hebben omdat je je kaartje wel betaald had. Mooie treintjes maar de organisatie is nog steeds te star.