Ik heb 2 keer vergeten uit te checken dit jaar en eind vorig jaar. NS geeft aan dat dit niet meer voor vergoeding in aanmerking komt. MIjn 'vergoeding' is echter niet terecht want de reis kost minder dan 4 euro en de vergoeding is 20 euro bij vergeten uit te checken, is dit terecht of kan ik op een andere manier nog aanspraak maken op mijn eigen geld. Hieronder de klantenservice reactie:
Antwoord Klantenservice Nederlandse Spoorwegen
Geachte heer Bos,
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag beantwoord ik uw e-mail. U geeft aan dat u geen claims kunt indienen voor een vergeten check out. Graag informeer ik u.
Een claim indienen kan alleen wanneer de reis datum minder dan drie maanden geleden is. U komt daarom niet meer voor vergoeding in aanmerking.
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Met vriendelijke groet,
L. Bakker
Klantenservice Nederlandse Spoorwegen
Uw reactie
Hallo,
Op mijn ovchipkaart heb ik 2 x vergeten uit te checken of in te checken.
Dit is zichtbaar in de transactiehistorie. Echter ik kan geen
restitutievragen omdat de link daarvoor ontbreekt. Het gaat om 19-11-2012
en op 06-06-2013.
Kunt u mij verder helpen? Dit is een voorbeeld:
Niet in- of uitgecheckt
06-06-2013 17:21 Hoorn Niet in- of uitgecheckt NS
Reizen op Saldo NS Vol tarief 3528 0200 1640 1296
Opmerking toevoegen
€ 20,00 Z
Groet
Peter