BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NS abonnement opzeggen

Bijdrage door gebruiker
20-09-2012
6 reacties
I.v.m. baanverlies wilde ik mijn 'NS altijd vrij' opzeggen á € 295,- per maand en omzetten in een voordeelurenabonnement. Hiervoor heb ik op tijd (ruim 4 weken van tevoren) een opzegging via internet doorgevoerd voor opzegging per 01-09-2012. Op 29-07-2012 heb ik hier een bevestiging van gehad.

Nu blijkt uiteindelijk dat het ook nog noodzakelijk was om de bestelling 'definitief' te maken bij een NS-kaartautomaat. Dit heb ik niet gedaan en deze maand is 295 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik heb de wijziging op tijd doorgevoerd. Kunnen ze mij nu toch aan het abonnement vasthouden omdat ik niet langs zo'n automaat ben geweest?

Dit is echt verre van klantvriendelijk. Een wijziging is toch een wijziging?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.