Nissan heeft een actie met een nissan pixo waarbij je een financering kan afsluiten tegen 0% rente.. echter staat er in de kleine letertjes onder dat na de actieperiode de rente 10.5% is. Geldt deze actie voor 3 jaar of zit je na een maand vast aan een lening tegen 10.5%??? link website http://www.nissan-acties.com/stadsautos/pixo/nieuw_-pixo-149.html