BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nazorg auto garantie

Bijdrage door gebruiker
19-10-2011
Reageer
In 2008 heb ik een Ford gekocht t.w. een foicus c.c. wat betekend coupé cabriolet die nieuw op de markt verscheen.
De auto bleek niet hemelwaterdicht te zijn. De wagen moest twee keer van Leeuwarden naar Alkmaar voor herstel. Ca een jaar geleden begaf de bediening van de stoelrugleuning het. Even later begaf een dashbordlampje het. In het begin van het jaar heb ik de auto aangeboden voor een onderhoudsbeurt en de gebreken gemeld. Toen de auto werd opgehaald had men de rugleuningbediening niet hersteld en zo ook het dashbordlampje niet. Men wou weten of ik akkoord ging met de prijs. Lampje á € 600,= bediening € 84,=. Ford Nederland trekt zijn handen terug. Mag men na 2 zich onttrekken van dergelijke gebreken?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.