In het verleden zijn we lid geworden van de Nationale Autokaart. Je betaald 1x 65,00 en hierna zijn de APK keuringen gratis en krijg je nog 10% korting op reparaties. Bij het lid worden kon je nakijken wie er bij hun aangesloten waren. En ja hoor onze vaste garage stond erbij + nog 3 anderen bij ons in het dorp. NU bracht ik begin April de auto weg voor de APK keurin en tot mijn verbazing moesten we deze gewoon betalen. Bij navraag bleek dat onze vaste garage helemaal geen lid was en nooit geweest was. De dichtbijzijnde garage die wel lid is, is 20Km verderop maar hier vallen ook de APK buiten. Ik heb nu het idee dat ik door misleidende gegevens bij het aanmelden opgelicht ben. Je hebt helemaal niets aan deze pas en je 65,00 ben je mooi kwijt. Bij navraag bij de Nationale Autokaart verwijst men alleen maar naar de algemene voorwaarden. Mijn vraag is nu: Wat is hier tegen te doen en zijn er nog meer mensen hierdoor gedupeerd.
MvG Jack den Dekker