Handpoppen van de Albert-Hein.
In de altijd maar consumerende maatschapij zijn supermarkten altijd bezig om marktaandeel te veroveren. Dit gaat altijd gepaart met actie,s kortingen enz. Het liefst zetten supermarkten je voor het blok om via onze kinderen hun acties door je strot te drukken. Omdat het nu eenmaal kleine aandringers zijn, ga je als ouder al snel gebukt onder het gesmeek van je kind om voetbal plaatjes, muppet poppen enz. Zo ook de Albert Hein, deze is meester in het verleiden van kinderen, ze komen met dierenplaatjes , voetbalplaatjes, smurfen en muppet handpoppen. Als ouder spaar je slaafs voor goedkope en soms gratis geschenken voor je oogappels. Maar nu is de Albert Hein te ver gegaan, ze hebben onze kinderen mooie Muppet handpoppen belooft als hun ouders maar braaf bij Albert Hein hun boodschappjes zouden doen. Veel ouders hebben dit dus ook gedaan. Maar als je nu met je volle spaarkaart naar de Albert Hein toegaat ontvang je geen Muppet poppen. Nee slechts een setje anzichtkaarten kan je krijgen, want de muppets zijn op. Nu zijn mijn kinderen snel tevreden, maar met anzichtkaarten maak je ze niet heel blij. Mijn kinderen zijn zeer teleurgestelt en dat door de actie van een supermarkt. Albert-Hein beloofde middels bushokjes , tv reclame,s met de sympathieke winkelmanager mijn kinderen het leukste speelgoed mits zij hun ouders maar dwingen te kopen bij hun winkel. En nu? Niets aanzichtkaarten......
Dus over de rug van onze kinderen ons dwingen bij hen te kopen, en als we dit dan doen, de beloofde poppen gewoon niet geven. Dit moeten we niet pikken. Ik roep iedereen op om een vuist te maken tegen dit soort valse acties die voor teleurstellingen zorgen bij onze kinderen. Ik zeg Albert-hein van onze kinderen blijf je af!!! Ik roep iedereen op om vanaf 1 maart 1 week lang geen boodschappen te halen bij de Albert-Hein. Ga om een duidelijke boodschap af te geven gewoon een naar een andere supermarkt.
Albert-Hein zal dit zeker voelen' en weten dat met onze kinderen niet te spotten valt. Of is dit te streng?