Begin augustus heb ik mijzelf aangesloten bij ANWB, na aankoop van een auto. Hierbij heb ik 80 euro betaald, in mijn verwachting dat dit voor een volledige jaar was. Nu enkele maanden later kreeg ik een nieuwe factuur van de ANWB op de mat. Hieruit blijkt dat ik opnieuw moet betalen voor het jaar 2016, wat natuurlijk vreemd is aangezien ik net een paar maanden lid ben. De telefoniste van ABWB gaf aan dat ik hierdoor korting had ontvangen (5 euro? volgens de prijzen op de website van ANWB), waarvan ik dacht dat het zoals ze dat nu eveneens ook hebben een aanbieding was..
Na het telefonisch contact, bleek dat de datums onduidelijk op een bijlage factuur te staan met groot de tekst DUPLICAAT er overheen. Ik vindt dit misleiding van de consument en volgens mij ben ik ook niet de enige met dit probleem, maar kan nergens een oplossing vinden.Als ik dit eerder had geweten dan had ik ANWB niet voor deze periode afgesloten...
Heeft iemand enig ideewat ik nu nog zou kunnen doen?