ik heb van Stellantis een compensatievoorstel gekregen van onze beide auto's vanwege een (te) vroege vervanging van de distributieriem. Echter bij het invullen van het formulier voor daadwerkelijke teruggave, krijg ik telkens een bericht terug dat het IBAN niet klopt met de persoonsgegevens. M.i. klopt dit wel. Ik probeer een echte persoon te pakken te krijgen i.p.v. hun chatbot die steeds in een lus blijft draaien.
Diverse zaken geprobeerd, maar heb nu al > 20 x hetzelfde bericht terug gekregen en het verzoek weer opnieuw ingediend. De technische support van Stellantis reageert niet: Jeroen Maas (directeur Stellantis Nederland) reageert niet op mailberichten. Voicemail van hem verwijst naar Peugeot, maar zij kunnen mij niet verder helpen omdat ze geen contactgegevens hebben van Stellantis support.
Het lijkt wel bewuste opzet om klanten zoveel mogelijk te ontmoedigen.
Wie weet op welke manier ik een echte persoon kan bereiken bij Stellantis?
Ben nu geneigd mijn rechtsbijstandverzekering maar in te schakelen.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.