Hallo,
Ik heb op 16 maart 2007 een nieuwe Ford Fiesta (Rally,sport)uitvoering gekocht bij P.van de Ven in Waalwijk.De eerste en tweede onderhouds beurten heb ik netjes volgens het shema van Ford laten uitvoeren.Laaste beurt was 16 maart 2009 (grote beurt)
Ik had hiervoor de laaste beurt al een klein beetje dat er af en toe en heel klein beetje koelvloeistof moest worden bijgevuld,heb het tijdens de beurt aangegeven maar de monteur zij van ja dat kan wel dat je zo nu en dan een beetje moet bijvullen.
Laaste paar maanden werd en alleen maar erger,afgeopen maandag zag ik dat ik weer moest bijvullen dus ik naar Ford Waalwijk gebeld en heel het verhaal uitgelegd met dan de vraag of ik eventjes zou langs kunnen komen en zouden willen cotroleren of er toch iets aan de hand zou zijn.Helaas dit kon niet wegens de vakantie drukte werd er mij gezegt.Zat mij niet lekker dus naar Ford Tilburg gebeld weer precies het zelfde verhaal toen maar naar Ford Oisterijk ook die hadden geen tijd.Uit eindelijk naar Cor jannsen in Goirle (sub-dealer)gebeld en kon gelijk langs komen.
Motorkap open en de monteur zag al gelijk dat het niet goed was toen op de brug gezet en de montuer zij de waterpomp is lek.En dit was ook duidelijk zichbaar,zo erg zelf dat de montuer zij om dit zo snel mogelijk te laten maken wat de distributie riem zou ook al aardig zijn aangetast.Heb besloten om het daar maar gelijk te laten maken i.v.m dat de rest van de dealers toch geen tijd hadden.
Helaas is mijn auto vier maanden uit de garantie dus baalde ik hier flink van,maar Ford heeft nog een coulanceregeling getroffen van 25%.Alles is netjes gemaakt en kreeg de rekening van 447 euro.
Dit is natuurlijk nog erg veel!!!Is hier nog verder iets aan te doen?Ik ben van plan om ook Ford Nederland een brief te sturen met mijn verhaal.
Mvg,Marcel