We rijden (helaas) 1 dag voordat we onze nieuwe auto op gaan halen een lekke band in de in te ruilen auto. Dit netjes gemeld bij de garage. Verkoper gaf ons het idee, dit gaat goedkomen, kunnen eventueel wel iets aan de prijs doen voor de reparatie van die band. Nieuwe auto opgehaald. Oude auto (met lekke band) achtergelaten. Paar dagen later een rekening van 30 euro voor reparatie van de band. Aan de ene kant hebben ze gelijk...we hebben in princiepe opdracht tot reparatie gegeven. Aan de andere kant: Is het niet wat flauw van de garage?