Beste Meneer/Mevrouw,
Ik heb een dacia sandero die in een vuile spuiterij is gespoten. Renault nederland ontkent dit in alle toonaarden. Er zat allemaal dotjes op en nu na een paar keer in de wasstraat te hebben gestaan blijken deze dotjes eraf te zijn en blijkt er allemaal lakschade te zijn. Ze geven gewoon aan dat het aan alle voorwaarden voldoet.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Graag zou ik dit via kassa willen laten lopen. Zijn er misschien nog tips hoe ik dit kan laten verlopen.