BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

lakschade aan scootmobiel na reparatie

Bijdrage door gebruiker
12-11-2012
5 reacties
Juli 2011 kocht ik een nieuwe scootmobiel. Na een half jaar begonnen de eerste klachten. In juli 2012 besloot de firma waar ik de scootmobiel heb gekocht, de scootmobiel terug te sturen naar de fabriek om deze te repareren onder garantie. Na 5 weken kreeg ik mijn scootmobiel weer terug. Hij is nu perfect in orde, daar heb ik niets op aan te merken.
De scootmobiel is echter flink beschadigd. Op 4 verschillende plaatsen zitten lakbeschadigingen aan het polyester, varrierend van diepe krassen tot zelfs een plekje waar de lak weg is. Contact opgenomen met de firma en hun een mail met foto's gestuurd. De leverancier van de scoot wil niets doen zegt de firma. Ze hebben me een gratis servicebeurt aangeboden. Daar ben ik niet mee accoord gegaan en heb hun verteld dat ik de lakschade hersteld wil hebben. Ik ben in afwachting dat ze mij hierover terug bellen. Stel dat ze de schade gaan repareren, dan wil ik een vervangende scootmobiel want ik kan niet nogmaals zo lang missen. Ik heb echter geen onderhoudscontract bij hun afgesloten. Maar ik heb de schade niet veroorzaakt, die is bij hun ontstaan. Wat zijn mijn rechten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.