BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kwaliteit houdt op bij het bandje

Bijdrage door gebruiker
06-08-2012
19 reacties
Met Pulsar/Seiko heb ik een discussie over een klacht betreffende een gekocht horloge. 6 jaar geleden, voor ons 25 jarig huwelijksfeest, heb ik voor mij vrouw een Pulsar horloge gekocht. Bandje is versleten, een jaar geleden bij Pulsar dealers geïnformeerd naar een nieuw horlogebandje. Reactie was dat deze er niet is. Zoeken op internet leverde ook geen resultaat op.
Bij Pulsar (Seiko) geïnformeerd en kreeg toen te horen dat het horloge uit de collectie is en dat het bandje niet meer te bestellen is.
Horloge functioneert nog prima, maar zonder bandje heb je daar natuurlijk niets aan.
Ik ben van mening dat Pulsar had kunnen weten dat het meest kwetsbare onderdeel het horlogebandje is en dat daar richting de klant rekening mee gehouden zou moeten worden, maar dat is niet zo.
Lijkt mij hetzelfde als een nieuwe auto kopen en na de slijtage van de banden te horen te krijgen dat de banden niet meer gemaakt worden. De auto kan niet meer gebruik worden, vette pech voor de klant. Te gek voor woorden dat dit de houding is van een gerenommeerd bedrijf als Pulsar/Seiko.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.