Op 22 juni bestelden wij als kado voor een vriendin een refurbished Iphone van de Firma Eprokom via Groupon. Levering zou vijf weken zijn vanaf 3 juli 2012.
Inmiddels na diverse telefoontjes waarop toegezegd was dat er contact opgenomen zou worden met de leverancier en wij terug zouden horen, kreeg ik vandaag een medewerkster aan de telefoon die mij vertelde dat zij bericht heeft teruggekregen en dat de telefoon onderweg zou zijn en dat deze voor de 25 augustus geleverd zou worden. Zoniet dat we dan ons geld terug zouden kunnen vorderen. Hoe moeilijk is het om een leverancier te bellen en als de leverancier te laat is kan dit ook per express zending verzonden worden waardoor e.e.a. binnen enkele dagen opgelost kan worden lijkt mij. Groupon doet hier verder niets aan en beschikt dus al per 22 juni over onze betaalde bedragen (met ons meerdere bestellers) die allen niet geleverd hebben gekregen. Kortom de rente over deze bedrage strijkt Groupon op en wij kunnen gaan zitten wachten of iets daadwerkelijk nog ooit geleverd zal gaan worden. Het wordt dus hoog tijd dat men GROUPON een keer aan gaat pakken voor deze wijze van handelen. Dit riekt mijns inziens naar oplichting.