had er nog van gehoord.Kocht een auto op lpg-g3 met een kapotte luchtfilterkast.Had verteld dat die zeker gemaakt moest worden.(wat ie ook trouw deed)Had wel eens van een knallende uitlaat gehoord maar nog nooit van een knallende luchtfilterkast.
De mijne is afgelope week geknalt,heb de auto ongeveer 10 dagen.
Auto heeft neiging tot afslaan bij op en terugschakelen vanuit versnelling 4,en opeens bij het optrekken bij een stoplicht grote knallen onder de motorkap.Bij gas geven bleef die knallen.Snel op benzine gezet,probleem was weg.na een minuut of 10 weer terug op gas.. weer geen probleem.
Ik ga elastieken om de luchtfilterkast doen! Wie kan mij met bovenstaande goed advies geven!
Heb een mooie peugeot 806 en wil die graag nog wat jaartjes gaan rijden.
Rob