BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten over Ohra verzekeraar

Bijdrage door gebruiker
25-02-2016
148 keer bekeken
3 reacties
Geachte medewerkers, Het is onmogelijk om zaken te doen met Ohra! Een vreselijke toestand om op welke manier dan ook contact metze te krijgen. Of het nu om een inlogcode gaat, ( geprobeerdmaar wacht nog steeds op mijn nieuweinlogcodena 3 pogingen) , een levensverzekering en of de autoschade of de inboedel verzekering, alle verzekeringen onder`t dak van Ohra afgesloten is een nachtmerrie! Er is 1x een telefoongesprek geweest (februarie 2016) na maanden te hebben moeten wachten over een meldingvan schade ( (in Belgie op de ringweg 26 oktober 2015 niet mijn schuld) aanmijn auto om vervolgens vóór de schade bekend was Ohra mijn premie verhoogd heeft, De wachttijdengéén dagen maar weken/maanden duren is absoluut onacceptabelWél een telefoontje gekregen dat er geen uitwisselingsgedrag was met Belgie,!! SCHANDE!!! Mijn levensverzekering loopt ook bij Ohra, d.w.z, mijn nabestaanden komen in de grootste problemen als ze moeten wachten op...........in álle toonaarde ontkennen ze en wijzen naar het landder fabeltjes......Ik wacht nog steeds op mijn mailtjes én een simpele vraag ofin de overige landen wél een uitleveringsverdrag geldt, zou betekenen dat ik niet met mijn auto naar het buitenland kan. Om daarop antwoord te krijgen van Ohra zijn we waarschijnlijk al weer maanden verder en mijn vacantie in eigen land zal door moeten brengen. EN NEEN, DE MAILS KOMEN NIET IN DE SPAM TERECHT tig keer gemeld bij Ohra!!!! Zie bijgesloten mail uit `t verleden. Ze zijn pas weer bereikbaar in 2020........Zo te merken klopt dat hééééemaal....... Truce Govaarts Bergen op Zoom.

service@mail.ohra.nl 08-10-15 aan mij

Ik ben afwezig vanaf 22-09-2015 en ik ben niet eerder terug dan 31-12-2020.

U heeft zojuist een e-mail gestuurd naar service@mail.ohra.nl. Helaas is dit e-mailadres niet in gebruik en wordt uw vraag niet beantwoord.

Natuurlijk willen wij u wel direct en goed helpen, neemt u daarom contact met ons op via het contactformulier: http://www.ohra.nl/contact.
Wilt u een wijziging doorgeven of schade melden? Dan kunt u dit ook heel eenvoudig doen via Mijn OHRA: http://www.ohra.nl/mijn-ohra/index.jsp.

Tips. Misschien wordt uw vraag al beantwoord bij de veelgestelde vragen: http://www.ohra.nl/klantenservice/direct-antwoord/index.jsp. Of stel uw vraag aan Maud, onze virtuele assistent.



Opmerking: dit is een automatisch gegenereerd antwoord op uw bericht "Onacceptabel"verzonden op 08-10-2015 14:03:45.

Dit is de enige melding die u ontvangt terwijl deze persoon afwezig is.

______________________________________________________________________
Deze e-mail en alle daarbij meegezonden bijlagen zijn uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door anderen is niet toegestaan. Delta Lloyd NV (KvK Amsterdam 33121461 0000) en haar
dochtermaatschappijen sluiten iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.

This e-mail and any attachment sent with it are intended exclusively for the addressee(s), and may not be passed on to, or made available for use by any person other than the addressee(s). Delta Lloyd NV (KvK Amsterdam
33121461 0000) and its subsidiaries rule out any and every liability resulting from any electronic transmission.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.