Ik ben afwezig vanaf 22-09-2015 en ik ben niet eerder terug dan 31-12-2020.
U heeft zojuist een e-mail gestuurd naar service@mail.ohra.nl. Helaas is dit e-mailadres niet in gebruik en wordt uw vraag niet beantwoord.
Natuurlijk willen wij u wel direct en goed helpen, neemt u daarom contact met ons op via het contactformulier: http://www.ohra.nl/contact.
Wilt u een wijziging doorgeven of schade melden? Dan kunt u dit ook heel eenvoudig doen via Mijn OHRA: http://www.ohra.nl/mijn-ohra/index.jsp.
Tips. Misschien wordt uw vraag al beantwoord bij de veelgestelde vragen: http://www.ohra.nl/klantenservice/direct-antwoord/index.jsp. Of stel uw vraag aan Maud, onze virtuele assistent.
Opmerking: dit is een automatisch gegenereerd antwoord op uw bericht "Onacceptabel"verzonden op 08-10-2015 14:03:45.
Dit is de enige melding die u ontvangt terwijl deze persoon afwezig is.
______________________________________________________________________
Deze e-mail en alle daarbij meegezonden bijlagen zijn uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door anderen is niet toegestaan. Delta Lloyd NV (KvK Amsterdam 33121461 0000) en haar
dochtermaatschappijen sluiten iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.
This e-mail and any attachment sent with it are intended exclusively for the addressee(s), and may not be passed on to, or made available for use by any person other than the addressee(s). Delta Lloyd NV (KvK Amsterdam
33121461 0000) and its subsidiaries rule out any and every liability resulting from any electronic transmission.