Ik heb op 19-11-2004 mijn voorbumper van mijn 34 jaar oude oltimer bij RESTOCHROOM aangeboden, om deze opnieuw te laten verchromen, wij hadden hierover een prijs afgesproken en de tijd dat ik hem weer op kon halen. dit was 425 euro en het zou 5 tot 7 weken duren. Ik heb na 7 weken contact opgenomen met deze firma hoe het met de bumper was, er werd mij toen verteld dat deze klaar was, echter was het mislukt, en het moest opnieuw, om het verhaal kort te maken, de smoesjes gingen maar door, nu heb ik gisteren (17-11-2005) mijn bumper opgehaald omdat deze na 17 weken nog niet klaar was (het bleek dat er totaal niets aan gedaan was), ik heb hem toen meteen naar een andere verchromerij gebracht. Mijn vraag is kan ik mijn klacht over Restochroom ergens kwijt, ik heb zelf al gebeld naar de metaalunie, die vertelde ons dat deze firma ex-lid is. ik moet nu bij deze 2e verchromerij ook 7 weken wachten (dit is gebruikelijk, arbeidsintensief zoals polijsten), dit houdt in dat ik totaal nu 24 weken zonder bumper zit. kan zo'n firma als RESTOCHROOM dit ongestraft doen bij klanten.