In mei is bij mij een e-bike geprobeerd af te leveren. Deze heb ik geweigerd want niet alle snoeren waren aanwezig. 2 weken later werd dezelfde e-bike weer aangeboden en had de bezorger geen tijd om (zoals was afgesproken) de fiets op maat te zetten en proberen of alles goed werkte. Ik heb zelf het zadel en stuur op maat gemaakt en de volgende dag een rit gemaakt. Er klonk een geluid alsof iets aansleet en hier heb ik direct melding van gemaakt, de reparateur kwam er na een half uur achter dat de trapas kapot was en deze moest vervangen worden wat even kon duren. Toen de reparateur er na 1.5 week weer was bleek het toch niet de trapas maar de voorwielmotor was kapot (was opeens een bekend probleem). Reparatietermijn is onbekend want motoren zijn niet op voorraad en lastig leverbaar. Mijn vraag is: de fiets was vanaf het begin kapot, heb ik dan recht op een nieuwe fiets of moet ik de reparatie afwachten?