op 4 april 2012 heb ik een bestelling op de website van helmplaza.nl gedaan voor een kinderhelm. na 2 weken en enkele mails van mij waar mijn bestelling bleef, kreeg ik te horen dat deze niet meer leverbaar was en mijn geld binnen 30 dagen terug gestort zou worden. Tot op heden nog geen geld. Vandaag een mail gestuurd dat zij peromgaande dit moeten doen daar ik anders aangifte van oplichting/fraude gaat indienen. Is dit de juiste weg ?
met vriendelijke groet
Mike Simons