BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

huren auro bij europcar

Bijdrage door gebruiker
06-01-2015
4 reacties
Na het terug brengen van de auto bij Europcar op schiphol zag de medewerker een mogelijk krasje, dit zou nader onderzocht worden en ik zou hierover bericht worden (750euro borg zou worden bevroren).

Nu 4 maanden verder heb ik nog steeds geen antwoord. ik heb meerdere emails gestuurd maar krijg steed dit als antwoord : Helaas kunnen wij de schade niet nader behandelen omdat wij niet kunnen inschatten wat er is gebeurd. Kunt u de ingesloten documentatie invullen? Onze schade afdeling kan dan de schade verder verwerken.

De bijgevoegde formulieren zijn schade formulieren waar ik moet op invullen wat er gebeurt is. er is niks gebeurt en er is geen schade.
Als ik vraag om mij foto's op te sturen van de schade weigeren ze dit.

lijkt op oplichting. Als er schade is prima maar graag opheid van zaken dit is diefstal. wie kan mij advies geven om verder te komen want ik zit vast.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.