BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Het is Triest bij de Thalys (NSHispeed)!

Bijdrage door gebruiker
16-01-2010
1 reactie
De service bij NSHispeed is op dit moment ver onder de maat! Ik had in november drie retourtjes van Amsterdam Centraal naar Parijs geboekt. Ik had ook nog waardebonnen, en vandaar dus eerst telefonisch geprobeerd te boeken. Hier werd mij vriendelijk verteld, dat ik ook online kon boeken, en daarbij de bonnen per post naar NSHispeed op moest sturen om het geld op mijn rekening teruggestort te krijgen.

Het is nu inmiddels bijna twee maand geleden dat ik de waardebonnen opgestuurd heb. In de tussentijd meerdere keren gebeld, waar gevraagt werd om mijn geduld omdat ze het erg druk hadden door de grote hoeveelpost. Vandaag dan eindelijk een reactie terug gekregen. Een brief waarin gevraagd word om de waardebonnen zo spoedig mogelijk op te sturen!! Ik heb dus bijna twee maand gewacht op deze reactie, en ik kan dus weer van begin af aan beginnen. Eigenlijk kan ik niets beginnen, want de originele waardebonnen had ik inmiddels al op de post gedaan! Wat te doen? Zijn er meer mensen die problemen hebben omtrent dit soort zaken met de Thalys?

Tot slot nog even dit. We hebben inmiddels de treinreis wel gemaakt, dit was begin december. Een paar hele leuke dagen gehad, maar op de heenweg wel een dikke 2 uur vertraging! Bij het uitstappen kregen we folders voor het aanvragen van een vergoeding, dit hebben we half december opgestuurd, maar u raadt het vast al wel. Ook daarover hebben we nog niets gehoord.

NsHispeed verwacht dat ze 40% meer klanten zullen trekken met de snellere service. Hier hebben ze er in ieder geval drie verloren! Ongelooflijk en onbegrip blijven over!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.