BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heb een fiets besteld bij omafiets-online .nl maar krijg geen reactie

Bijdrage door gebruiker
06-09-2019
65 keer bekeken
4 reacties
heb op 7-8 een fiets besteld bij omafiets-online.nl en netjes betaald via ideal voor 18:00 besteld volgende dag in huis mits voorradig status was dat de fiets op voorraad was maar volgende dag geen fiets dagen erna ook niet via de telefoon nrs die op hun site staan geprobeerd in contact te komen maar alleen in de wacht en vervolgens na 30 min word er medegedeeld dat de mederwerkers geen tijd hebben en dat je maar terug moet bellen.
op 12-8 krijgen wij opeens een mailtje dat de fiets is uitverkocht en word er een alternatief aangeboden of wachten is ook mogenlijk wij kozen om te wachten maar zouden wel graag op de hoogte willen worden gehouden.op het mailtje waarop wij geantwoord hebben horen wij vervolgens niks meer,dusmaar weer bellen en zowaar een medeweerker aan de lijn die vond het allemaal heel spijtig en verteld dat de fiets eerste week september weer leverbaar is,en dat het goed komt en dat de vakanties tussendoor kwamen waardoor het ook langer kan duren.
vervolgens kijken wij die avond op hun site en staat de fiets gewoon als zijnde voorradig de dagen erna ook en een week later ook .
weer gemaild dat het misleidend is en dat ieder consument zo word bedonderd wederom geen reactie en ook niet op het tel.nr wat ik zelf had achtergelaten
plus wederom met bellen zelfde verhaal 30 min in de wacht en vervolgens geen medewerkers aanwezig of whatever.
wat moet ik hier mee
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.