BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

geschil met de NS

Bijdrage door gebruiker
25-04-2013
42 reacties
Geachte Mevrouw, mijnheer,

Mijn zoon heeft in de eerste klas (trein) gestaan door drukte en uitgevallen diensten. De conducteur heeft zijn kaart gecontroleerd en het een en ander opgeschreven en deze weer terug gegeven aan hem. Zijn kaart was alleen geldig voor de tweede klas (maandkaart). Thuis heeft hij dit verteld en twee weken later valt er tot onze verbazing een rekening op de mat. Na wat briefverkeer met de NS verhogen zij de boete met administratiekosten en incassokosten. Wat kan ik hier aan doen.? Het bedrag is inmiddels betaald maar ik ben het nog niet eens met het handelen van de NS

Groeten,

J. van Vugt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.