Ik heb 27-05-10 een bank gekocht bij meubelmarkte in montfort. Maar hij is aan het door zakken en omdat ik de winkel aan het bellen was en ze niet te pakken kreeg ben ik gaan uit zoeken wat er aan de hand was. Maar al heel snel kwam ik er achter dat de winkel dus niet meer bestond.. Nu vraag ik me af wat ik nog zou kunnen doen met me door gezakte bank????? wand hij valt eigelijk nog onder de gerantie van de winkel!!!??? Met vriendelijke groet patricia