BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

geparkeerde auto geramd Gls bezorger Gls ontkent alles maar we hebben beelden

Bijdrage door gebruiker
24-02-2025
4 reacties

Onze geparkeerde auto is geramd door een Gls bezorger. Dit hebben we op camera staan. We zijn nu vanaf 11 december bezig om dit op te lossen. Er is geen contact te krijgen via mail of telefoon. Alleen via chat die ook zeer langzaam reageren. Het bericht is van 20 december dat de vervoerder contact op zou nemen met ons. Daar ook nog steeds niks van gehoord Weer een klacht ingediend en 20 januari weer excuus en gezegd dat er zo snel mogelijk contact word opgenomen en nog steeds niks gehoord Dus ben vanaf 11 december al bezig hiermee. Maar weer een klacht ingediend en

nu krijg ik als antwoord

Wij hebben van de vervoerder vernomen dat hij is langs geweest en zeker weet dat de schade niet door zijn chauffeur is veroorzaakt.

Ik wil u dan ook adviseren om aangifte te gaan doen.

Onze excuses voor het ongemak.

We hebben camerabeelden van de aanrijding maar we kunnen niet mailen want er is geen mailadres te vinden.

Alleen een stomme klachtenchat

Aangifte politie heeft geen zin want die hebben andere prioriteiten.

Wanneer is de vervoerder langs geweest heb ik nu gevraagd.

Dus weer op antwoord wachten

Want 4 januari hebben we de auto total loss gereden dus knap dat hun dan kunnen beoordelen dat de chauffeur niet schuldig is als er geen auto meer is.

En het gaat mij niet om die schade want de auto is er niet meer.

Maar pak wel je verantwoordelijkheid

Heeft iemand nog suggesties wat nu

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.