In het verleden ben ik van de NUON naar Energie direct gegaan en heb toen elk jaar mijn meterstanden doorgegeven aan Liander (transport) in de veronderstelling dat zij de meterstanden zouden doorgeven Energie direct.
Dit is echter niet zo geweest, en daardoor moet ik nu ongeveer 3600,00 euro bij betalen.
Ze zijn er achter gekomen door het plaatsen van een slimme meter dat ik teweinig betaalde.
Ik heb Energie direct toen opgebeld om een betalingsregeling te treffen, maar dat kon of wilde ze niet ze reageerde in ieder geval heel vreemd, en heb toen het bedrag maar in één keer overgemaakt.
Ik heb toen ook nog gevraagd als iemand 5 jaar lang zijn kaartje niet ingevuld terugstuurd met de meterstanden waarom zij dan geen stappen ondernemen.
Zij antwoorden toen dat hun verantwoording niet is maar de mijne.
Nu dat zal dat dan ook wel zo zijn, maar toch blijf ik met de vraag zitten, hoelang mogen zij terug gaan want daarop kreeg ik geen antwoord.