BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garmin navigatiesystheem 2

Bijdrage door gebruiker
24-02-2009
1 reactie

dit is het vervolg op mijn vorige vraag. Op 22 januari heb ik mijn eerste brief gesschreven naar Halfords (voorbeeldbrief consuwijzer). Hierop kwam geen reactie. Na drie weken een boze mail gestuurd, toen ineens wel reactie. Ze stuurden twee foto's van het beeldscherm als omgekeerde bewijslast. Hierop weer gereageerd, maar Halfords blijft bij het standpunt dat ik door eigen schuld schade heb gemaakt. te hard op het beeldscherm gedrukt? Ook krijg ik nu weer een mail dat het aparaat opgestuurd wordt en ik de 50 euro onderzoekskosten moet betalen. Na al die brieven en e-mail ziet het er naar uit dat ik aan het kortste eind ga trekken. Halfords is mij op geen enkele manier tegemoetgekomen, wat een frustratie en wat een waardeloze service van deze zaak.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.