BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie Seat Ibiza

Bijdrage door gebruiker
16-11-2003
4 reacties

Ik heb november 2002 een nieuwe Seat Ibiza gekocht. Nu is er voor de 2de keer binnen een jaar hetzelfde onderdeel van de motor kapot gegaan. En ook een ander onderdeel van de motor is hierna al weer vervangen omdat die kapot was. Verder is de dashboard verlichting, het dashboard kastje, de ruit(waardoor mijn bekleding van het dak beschadigd is) en de zonneklep al kapot geweest. Nu vraag ik mij af wanneer seat verplicht kan worden om mij een nieuwe auto te geven of met een ander goed voorstel te komen. Ik heb namelijk geen vertrouwen meer in de auto.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.